Medvind nu tack!!

Pjuh. De senaste veckorna har varit skit. Klart det funnits ljusa stunder men överlag har det vart rätt trist. 
Nu väntar jag med spänning på när det ska vända. 

Belle har kommit in i en väldigt turbulent fas. Hennes känslor är all over the place skulle man kunna utrycka det milt. 
Fick vabba med henne i torsdags för hon tjöt hela morgonen. Hon hade varit likadan på dagis i början av veckan och inte ätit nån mat så jag väntade mig nån slags sjukdom men det kom ingen... 
När hon sovit 2,5 h på torsdags fm och sen ätit en bra middag var hon jätteglad på kvällen. Skönt tänkte jag. 
Men allt kom tillbaks på fredagen igen. Inget passade och allt var återigen gnälligt. 
Funderat på om det är en tand som spökar men kan inte se att den brutit igenom . 
Helgen var ju fortsatt likadan och hon var trött och grinig och åt inte så mkt. 
Men som tur var vågade farmor barnvakta på kvällen så vi kunde åka å hälsa på några vänner. 

Jag lämnade på dagis imorse och sa att hon fortfarande var lynnig men allt hade gått bra där. Hon jade ätit massor till både frukost och lunch. 
Sen fick jag ta allt hemma sen. Haha 

Jag blir så slut av det här när man inte vet vad man ska göra. Man ska finnas där men ändå måste man ju visa vem som bestämmer och inte låta henne få som hon vill för att slippa utbrott. 
Och att jag då samtidigt ska ha egna problem den veckan gör ju inte saken ett dugg bättre!!!!! 


Som sagt. Nu ser jag bara fram emot en bra helg när jag är ledig. 
Och jag ser fram emot torsdag. Då ska jag till ögonläkaren med Jesper . Det i sig är ju inte så roligt men efteråt ska vi ta en tur på tu man hand på mb och köpa sandaler och fika. Bara han och jag. Belle får vara på dagis för det är förskolansdag och lediga barn var välkomna. Passade ju perfekt! 


Coolingar som ger sin mamma gråa hår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0