Tid för operation

Fick återigen en kallelse till operation för Jesper. Rör i öronen och borttagning av polyper. 
Satt och läste igenom allt och så står det att endast en förälder får följa med! Shit, ska jag sitta och åka själv med honom till Lindesberg och sen vara där när han sövs och allt?! 
Får se hur vi gör. Om vi åker båda och en väntar. Ringde nyss till dom och sa att jag var osäker om jag ville detta... 
Men vi måste ta tiden ändå. Annars blir det nog först i höst och då har väl alla förkylningar börjat härja runt. 

Ännu värre med operationen är att han ska behöva vara hemma en vecka efteråt. Och veckan efter är midsommar vecka och de första har gått på semester. Alltså kan vi glömma att jag kan vabba. 
Emil får vara hemma nån dag och sen skulle Jesper kanske kunna vara med Annelie på jobbet. 
Ett mecka de med tider men så får det väl bli. 


I övrigt så har vi haft 2 födelsedagar att fira och morsdag. 
Min morsdag blev ju inte som jag tänkt om vi säger så. Eftersom ingen ens tänkte på att jag råkade vara mor till hans barn. 
Och så var det visst en bröllopsdag igår som oxå gick obemärkt förbi... 
Det går bra nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0