Vad göra?

Idag är vi lediga men jag vet inte vad vi ska hitta på riktigt. Först hade jag planer på att åka och bada i Hallsberg, gjorde det för några veckor sen och det var uppskattat, men sen kom jag på att det är lov. Alltså mkt folk! Sist var vi helt själva i lilla bassängen en halvtimma!
Lekland är ju likadant, och där vill jag vara 2 vuxna. ( badet är så litet att man sitter med barnen)

Ska vi hälsa på farfar kanske? Eller nån annan? Vet inte om jag orkar.
Handla behöver jag egentligen inte idag men väntar ett paket så får nog bli en sväng ändå.

Jag tycker ju att mina barn borde kunna underhålla sig själva en bra stund med alla tusen grejer de faktist har men man måste tydligen sitta bredvid för att det ska lekas. Jesper är väl bättre än Belle i varje fall, han fick en gammal cd spelare av min syster så han gillar att spela musik när han kör med sina bilar.
Belle springer efter än vad man en gör. Städar, tvättar, lagar mat, vad som , så är hon runt benen och gnäller.
Just gnället blir jag galen på! Och får hon inte som hon vill då skjuts det. Men hon får skjuta bäst hon vill för hon ska inte lära sig att få som hon vill så fort underläppen börjar darra.

Just nu pärlar hon halsband , det är nått hon gillar i varje fall.


Jaja, vi får se vad det blir av dagen.
Ganska skönt att bara vara hemma om nu barnen samarbetar bra! 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0