Vabb igen

Nästa unges tur. Jesper hade feber när jag hämtade honom i måndags. Så trist. Han verkar ha nått i halsen.
Igår var han bättre men lite feber.
Så idag vabbar vi. Han orkar inte 8 h på dagis.
Belle får faktist oxå vara hemma trots att hon absolut skulle ha det roligare på dagis... Men det sitter lappar om magsjuka så jag har hellre henne hemma!

Imorrn är jag ledig ändå så på fredag hoppas jag Jesper är frisk så jag kan jobba.
Får se vad vi ska hitta på. Skulle behöva handla inför Jespers kalas han ska ha på lördag för sina kompisar. Har köpt lite godis men behöver saker att baka med. Vad ska jag baka?! Vill göra några roliga kakor tänkte jag men har ingen inspiration.
Tårta blir det ingen, han vill ha marängswisch isället.
Och så blir det pizzasnurror. Har aldrig testat det förut men det känns inte så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0