Sjukstuga

När jag var uppe i jobbet som mest ringde de från dagis. Isabelle var dålig, varm och hostig från ingenstans.
Så det var bara att rings runt och försöka få dit nån illa kvickt. Det löste sig bra och man är tacksam för flexibla kollegor i såna lägen.
Hämtade en skållhet liten dam från dagis och åkte hem och la . Hon somna på 5 röda. Vaknade till efter en stund ännu varmare så det blev lite medicin.
Febern gick ner efter en stund och hon fick i sig en Festis sen somna hon om bredvid mig.
Passade på att springa in i köket och slänga in lite rotfrukter i ugnen så vi får nån middag. Haha
Känner på mig att jag inte kommer vara så lös när hon vaknat.
Jesper fick stanna på dagis tills Emil slutat, snällt! Så slapp jag ta med Belle i bilen för det.

Konstig sjukdom, feber pang boom.
Bara att vänta å se hur det tar sig med resten av familjen.
Är Jesper kry får han gå 9-14 på dagis imorrn. Han har roligare där än hemma med en sjuk syster.

Skönt att detta kom nu och inte förra veckan . Hade jag blivit smittad hade jag ju inte kunnat springa!
Nu har jag inga stora planer framöver så nu kan sjukdomen ta mig om den vill. Fast helst ser jag att den låter bli helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0