Halsont och prov

Är hemma från jobbet med en hals som gör illa mig. Kan mkt väl vara halsfluss då det går på dagis. Tack ! 

Är det inte bättre imorrn så får jag nog ringa vc. Hade nog en aning feber mån kväll och lite igår fm för jag frös hela tiden. Tacka vet jag Ipren! 

För att inte låta tiden gå till spillo har jag försökt plugga till mitt prov och göra färdigt arbetet. 
Arbetet skickade jag in igår kväll. Så check på den. 
Och provet gjorde jag nyss! Check på den oxå. 
Men jag var nog lite för seg i skallen egentligen. Jag har faktist ingen aning om hur det gick! Nått rätt hoppas jag det blev ... 

Nu kan jag i varje fall lägga plugget på hyllan till nästa semenarie . 
Ska försöka bli av med den onda halsen oxå så ska jag njuta nån vecka! 
Tänkte försöka ta med barnen på nått roligt om det så bara blir en lunch på McDonalds eller så spelar ingen roll. Bara vi gör nått annorlunda tänkte jag. 


Kommentarer
Postat av: Lin

Men hej!
Inte kul med halsont, men med tanke på att det var ett tag sedan du skrev ovan inlägg så har det förhoppningsvis gått över tills nu! ;)
Allt bra? :)

Kram

2017-08-30 @ 10:34:50
URL: http://babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0