Att känna

Många kommer nog dumförklara mig nu och säga att detta är omöjligt men för mig är det på riktigt!
Jag menar på att jag kände när jag blev gravid. Alltså när ägget fäste i livmodern.
Både första och denna gång!

Första gången kände jag ett litet stick och sen spred sig en varm känsla i livmodern. Jag vet att jag tänkte då att - nu blev jag gravid. ( vilket visade sig sen vara sant!)

Denna gången vaknade jag på natten av samma stick känsla men jag fick så otroligt ont i magen så jag fick gå upp på toa.
Hade samma feeling i kroppen som förra gången.
Visade sig ju att det var så nu med.

Jag tror kanske inte alla känner när ägget fäster men jag är ju säker på att man kan göra det!

Nån som varit med om samma sak?!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Den dagen ägget borde fäst på mig hade jag en sån jääääävla ägglossning. Kunde inte ens sätta mig ner utan att skrika. Magen stog rätt ut!

Brukar ha ont, men inte ens i närheten. Det var fan tortyr! Så tror det var det jag kände. Jag vill inbilla mig det iaf :)

2012-12-17 @ 12:44:18
URL: http://rockkid.blogg.se
Postat av: Amanda

Vet flera som gjort det och jag vaknade på natten några dagar efter ÄL och tänkte undermedvetet " oj vad jag kissar, javisst jag är ju gravid" Sen skratta jag åt tanken som dykt upp och rättade mig själv jag är ju inte alls gravid vad kom de ifrån ^^

Postat av: Denise "Nils"

Vad häftigt!

2012-12-20 @ 12:44:55
URL: http://grumpy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0