Första frågan!

Fick första frågan om vi väntar tillökning på julbordet igår. haha
Inte konstigt med tanke på att man redan putar lite plus att jag vräkte i mig mat så hela magen var som en ballong....=)
 
Sen idag skickade min en arbetskamrat, som vet om bebis, att minst 3 andra frågat henne. Nu kan de få fundera lite, i varje fall tills efter kubet. ( en heeeel lång vecka kvar)
 
Det roligaste är att vi satt bredvid varann och är lika stora om magen, hon i v 20 och jag i v 12....
 
 
Förresten är jag så arg på blogg appen , använder mest mobilen men idag har den vägrat funka. Tips???

Kommentarer
Postat av: Lin

Bloggappen är bajs. Man kan inte svara direkt på kommentarer och om en bloggare svarar (på dator) på en kommentar så kan man inte ens se svaret på appen... Kasst. i-landsproblem? :)

2012-12-04 @ 04:25:44
URL: http://www.babybake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0