Järnbrist?

Funderar på om jag har lite dåligt med järn kanske.
Har käkat tabletter med folsyra och järn men glömt några nu senaste veckan.
Dumt kanske för jag är verkligen sjukt trött. Värre än i början alltså.

Folsyran kan man ju sluta med för det gör ingen nytta efter v 12 vad jag fatta som.
Måste nog ringa och fråga massa saker... Haha
Har glömt hälften av allt som har med bebis att göra nu när jag har en liten att ta hand om samtidigt.
Förra gången var jag som en svamp och tog in allt jag läste ... ;-)


Kommentarer
Postat av: Lina

"Bara" att börja äta dem igen då! :) Jag har oxå slutat med ren folsyra, men tar nu ACO Gravid så att jag får i mig det som är bra... är väl iof inte jättenoga med att få i mig de dagligen, men äter enligt tallriksmodellen ändå, så jag får nog i mig det som behövs!

2012-12-26 @ 23:35:13
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0