Slutkörd

Vilken julhelg det har varit.
God mat och mkt julklappar.
Men vad trött jag har vart. Idag skulle jag ta en nap, vaknade 2 timmar efter. Hihi
Så trött!

Magen har haft en riktig växtspurt tror jag. Ingen undgår den längre!
Nu vet hela släkten så till nyår blir det nig en fb status... :-)

Tyckte att jag kände nått i magen igår och idag har jag känt likadant.
Kommer ihåg känslan sen lilleman och det är verkligen speciellt.
Får se om den vill nå mer eller om jag får vänta nån vecka till.
Har ju moderkakan i bakvägg så det vore ju inte omöjligt att det är bebis!


Nu film!


Kommentarer
Postat av: Lin

Åh, vad spännande! Jag längtar tills jag med får känna det där "fladdret" som många beskriver det! :)

2012-12-26 @ 00:48:07
URL: http://babybake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0