Bläää!

Urs, idag mår ja faktiskt ganska illa!
Men undra om de är för att jag är gravid eller för att jag tror jag ska bli magsjuk?!
Kan vara båda.

Kvällen igår var riktigt mysig.
Vi åt jätte god mat och blev proppmätta allihopa. Födelsedagsbarnet verkade nöjd med kvällen hur som helst.
Sent blev det och det betyder att jag är aptrött idag!

Roligaste på hela kvällen var att jag fick reda på att det var en till i tjejgänget som är gravid.
Och med bara 5 dagar bakom mig!
Det kommer bli sjukt roligt att vara gravida samtidigt som flera kompisar!

Dock hade vi lite problem igår när vi skulle beställa maten.
Jag glömmer ju totalt bort vad man kan äta och inte nu. Så man får ju lite hemligt be om well done kött och sånt. Haha
Och så blev det ju bubbelvatten till men jag körde ju bil... :-)



Ikväll är det lagfest med mitt innebandylag och ingen där vet att jag är gravid förutom min syster.
Så ikväll har jag urinvägsinfektion! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0