Då var det dags igen!

Ja, nu sitter man här med en bulle i ugnen, igen.
Så härligt, välplanerat och kul men samtidigt sjukt skrämmande.
Ska vi lyckas lika bra denna gång som förra? Då vi faktsist fick jordens finaste son.
 
Har haft en blogg om första året med sonen men känner nu att vi börjar på ett nytt kapitel och han får vara ifred. Han blev 1 år i sept så nu är han ingen bebis längre utan en liten kille, med en egen personlighet. 
Just nu får det bli lite anonymt då vi är i ett så tidigt stadium så allt kan hända, när det blir "safe" så blir jag med personlig!
 
 
Detta är alltså min andra graviditet, befinner mig i skrivande stund i vecka 7 + 6.
Alltså kliver vi in i vecka 9 imorrn. ( 8 + 0 )
Det har gått ruskigt fort hittills , kanske för att jag har en liten att ta hand om hela dagarna så man hinner inte tänka så mkt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0