Oro

Igår var det ju som sagt innebandymatch. Vann med 15-5, fick göra 3 mål! Wiiiee!
 
Nu till saken, har börjat nojja över att det inte är bra för bebis att träna så hårt. Hmmm...
Fick ju klartecken av min bm som sa att kroppen säger ifrån när den inte orkar med tempot. men tänk om jag missar signalen!!!
Jag kanske tar ut mig för mkt och det blir syrebrist till bebis och liknande. Gaahhh, blir tokig av att tänka så här.
Har en match kvar nu den här veckan sen dröjer det till i mitten av dec innan nästa och då kanske min kalaskula talar sitt eget språk.
 
Neh, kör noig sista match på torsdag sen tränar jag bara lugnt.
Kanske ska ringa bm och höra efter.... =)
 
 
Annars mår jag bättre igen (varför?) mår inte lika illa längre, vilket iofs är ganska skönt .
Men kaffe är jag inte sugen på och det är ju ett bra tecken.
 
Nu är det bara 3 veckor kvar till kub och vi ska få se vad som finns , om det finns nått i magen.
Då ska jag sluta nojja, men det är ju som sagt 3 veckor kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0