Symptom

Det här med alla symptom gör mig förvirrad!
Med sonen hade jag nästan inga, endast dessa:
- kisset började lukta konstigt
- mer kissnödig
- känslig näsa
- trött
- hunger

Inget starkt illamående eller så utan ganska svaga symptom ändå.

Nu har jag haft följande:
- mensvärk
- väldigt hungrig
- illamående med hulkningar men utan kräk
- väldigt trött
- grinig

Det som skrämmer mig mest är att allt detta försvann för några dagar sen!
Men idag har jag mått lite illa igen.
Hur kan man bli glad över att hulka över diskhon!!? :-)

Jag vet ju att det kommer och går under hela graviditeten men jag är orolig ändå. Mer orolig nu än förra gången.

Jag kommer få gå i ovisshet tills den 11 dec. Då har vi tid för kub test.
Tills dess så kommer jag väl analysera sönder min kropp varje dag och hoppas jag inte ser till nått blod i trosan eller känna nån smärta i magen.
Här där jag bor är det ingen som gör vul i " onödan". Alltså om det inte låter som att man får eller har fått missfall. Och jag är så dålig på att ljuga så jag kan nog inte tjata till mig ett heller...
Skulle mer än gärna göra ett!!!

Ibland förstår jag inte hur jag ska orka vänta tills december !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0