Bm besök v 31

Idag var jag hos bm för kontroll. 
Denna gång hade hon med en vilket gjorde att jag nog inte fick sagt allt jag ville säga... 
 
Hur som helst såg allt bra ut. 
Blodtrycket var bra, och blodsockret var bra. 
Magen mätte 30 i sf mått, prick på min kurva. 
Bebisens hjärtslag låg på 135 ca. 
 
Jag bad henne känna lite hur bebisen låg för jag tycker det är svårt att fatta, den låg med huvudet långt ner redan men hon påpekade att den fortfarande kan vända sig hur den vill. 
 
Fick 2 tider i maj bokade sen slutar hon. Fast just nu känner jag inte att det gör så mkt... 
Nästa gång är nästan om 3 veckor. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att allt såg bra ut ändå :)

2013-04-22 @ 15:19:49
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Lin

Jag var oxå hos bm idag, och min bebbe låg även han med huvudet neråt. Tänk om de redan fixerat sig?! :)

2013-04-22 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0