Buse!

Nu i em/kväll har det varit som att nån slängt in några små knivar till busen därinne som den har petat på min livmodertapp med!
Så är det inte ett huvud där nere nu blir jag förvånad. :-)

Full fart har det varit hela tiden oxå. Riktigt bökkalas!


Nu vill jag att tiden ska gå fort. Gärna i megafart.

I början av maj har jag typ ingenting inbokat och det känns inte bra, inga punkter att beta av alls.
Den första är den 13 maj då jag ska till bm. Alltså 2 veckor drygt. Långt kvar!

Slutet av maj är dock fullbokat. 3 födelsedagar, 2 sjukhusbesök ( maken och Jesper) , och vår bröllopsdag.
Så just de där sista dagarna får bebis inte komma på...

Och sen tror ju maken att han ska kunna åka iväg en helg och fiska i slutet av maj.
Ja tjena.
Får se om han nu vågar göra det med tanke på att jag blir själv med hund, hus och barn och med bara 4 veckor kvar.... ;-)


Kommentarer
Postat av: Bettan

DÅ FÅR HAN INTE ÅKA!!!! KARLAR! ;-)

2013-04-29 @ 09:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0