Den där påsken

Förutom att jag deppat över bråcket så har påskhelgen varit bra.
Vi åkte runt och åt mat i lördags, som man ska göra.
På lunch hade vi knytkalas hos farfar med den delen av familjen och på kvällen var vi hos mamma och åt middag.
Igår tog jag och maken en sväng till Marieberg för att köpa vår skor till oss men det var bara jag som fick med mig ett par hem.
Fick tag i ett par med resår i sidorna så de ska förhoppningsvis vara lätta att använda med jättemagen i vägen. :-)

Jag tror aldrig jag shoppat så snabbt som vi gjorde då, dels för att jag hade ont och dels för att Emil hade jävligt brottom...

På tal om ont så gick jag en promenad nyss med både Atlas och vagnen och det gick faktiskt bättre än förväntat. Kände lite tryck neråt men inte farligt.
Hoppas jag kan fortsätta gå en gång varje dag framöver.

Snart iväg mot svärföräldrarna för att äta våfflor!
Bra avslut på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0