Dummer!

Idag när jag kom hem somna Jesper och jag åt en färdigrätt. Efter det vilade jag mig i soffan tills de var dags för lilleman att vakna. 
Efter det blev jag helt konstig, mådde illa, kände mig snurrig. Drack vatten och satt ner men det gick inte över. 
Sen var det dags att göra mat men kom bara halvvägs, jag orkade knappt stå. 
Blev totalt livrädd att jag skulle bli magsjuk för jag var så illamående. 
 
Låg på golvet och  lekte med Jesper och sen i soffan tills det värsta hade gått över. 
Då kände jag plötsligt varför jag mått som jag gjorde, jag var skithungrig! 
Jag hade väl haft blodsockerfall förstås. 
Det var ju bara att äta mat och nu mår jag bra igen. 
 
Men eftersom jag åt mat så hade jag ingen tanke på att jag vart hungrig så fort igen. Det märks väl att kroppen behöver mkt mer nu. 
Särskillt om man köper en frysrätt, de är ju inte fyllda med energi direkt. 
 
Bara för att väga upp det hela så åt jag några chokladbollar oxå. Det var kroppen värd! 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Skönt att det bara var hungern som var boven. Åh, chokladbollar! Nu blev jag sugen :P

2013-04-23 @ 07:59:56
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0