En son är född!

Inatt föddes vår son.
Tyvärr vet jag inte hur han ser ut eller hur han mår.
Det enda jag vet är att vi hade slut på blöjor och var tvungen att åka och köpa.
Efter det var jag tvungen att vara med på luciaövning som jag cyklade till i snön.
Min mormor fick ha sonen under tiden.
Jag vet att jag mådde dåligt för att jag inte kunde amma...
Sen vakna jag.

Konstiga drömmar har jag varje natt men den här var jobbig då jag inte ens såg bebisen.

Funderar på vad vi ska hitta på idag. Det regnar ute så det blir nog en innedag. Kanske måste handla sen, har helt slut på frukt. Det måste vi ju ha hemma!
Väntar 3 olika paket så jag hoppas jag får nått idag!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0