Ensam fast ändå inte!

Ligger nedbäddad i soffan. Är ensam hemma då maken är ute och rumlar. ( tv-spel och grogg..)
Men jag är ju aldrig helt ensam numera. Har ju en sovande unge, en sovande hund och en vaken bebis i magen.

Det blev ingen brasa för oss. Vi åkte hem istället för vi var trötta både jag och Jesper.
Jag har varit helt bedövande trött hela dagen. Snurrig i huvet oxå. Ingen höjdare dag alltså.
Plutt i magen har bökat runt så det gjort ont nästan. Hela magen känns konstig.
Vet inte hur men konstig på nått sätt...

Vill verkligen få sova bra inatt för det behöver jag!
Har märkt att de ggr jag somnat och varit helt slut har jag inte behövt gått upp och kissa!
Annars är jag ju uppe en eller två ggr.
Men om jag inte går och kissar missar jag min järntablett. Illa! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0