Föräldragrupp

Jahopp, då var det gjort då.
Det var en intressant träff...
Lite tyst , som det brukar vara de första ggr man ses.
Sen att den barnmorskan som leder gruppen borde gå och gömma sig bakom nån gammal sten...
Det är så trist att hon ska ha oss för hon är verkligen inte nått vidare värst!

Om personerna i gruppen kan jag varken säga bu eller bä . Jag tror jag gillade de flesta. Nu var vi ju bara 5 st , jag trodde vi skulle bli fler!
Det var ju ingen som var heeeelt off i varje fall.... Förutom bm då... :-)


Imorrn drar vi en sväng till Mariestad.
Ska hälsa på en gammal vän med Anna och Johanna. Det blir skoj!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch, vad tråkigt att BM inte var så mycket att hänga i julgranen... Det känns som att det är viktigt att man får någon som är bra. Jag har inte varit på min första träff än.

2013-04-10 @ 08:10:39
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Sofie

Vad synd! Ni får hålla ut de här träffarna, sen efteråt blir det ju träfffar med bvc-sköterskorna istället och dom känns ju bra allihopa!
Jag ska till henne på cellprov snart! Det ska bli intressant och se hur hon är, har bara hört endel. Hoppas det kommer någon ny bra bm tills det blir dax för mig med nr 2! :)

2013-04-10 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0