Helgen

Sitter och funderar på vad vi ska göra med denna söndag.
Gubben ska ut i skogen och hjälpa till att ställa ut nya älgtorn, precis som han gjorde hela dagen igår oxå...
Så honom har vi inte haft nån glädje av på hela helgen.
Ska i varje fall byta sängkläder och lite annat småpyssel. Och laga mat antar jag, för det är dryck ingen annan som hör?!

Vilket positivt inlägg detta blev. Haha
Jag gläds i varje fall att det snart är en ny vecka och vi får hoppas den innehåller lite roligare saker.
Hoppas det blir en och annan fika... :-)

Lillis har haft några ganska aktiva dagar och det har varit trevligt. Nu börjar det bli lite jobbigt uppe vid revbenen så ibland får jag trycka ner bebis annars blir det svårt att andas.
Känner mig förövrigt stor som ett jäkla hus, fattar faktiskt inte hur magen kan bli större nu.
Var jag så stor med Jesper?! ;-)
Jag måste kolla på gamla kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0