Hungern river min vargabuk!

Har lagt mig i sängen för att sova , borstat tänder och allt.
Och så upptäcker jag att jag är för jäkla hungrig.
Men jag är oxå för jäkla trött för att fixa nått.
Nej, det får vänta tills imorrn! :-/

Har vart en bra dag i Mariestad. Alltid kul att ses och trots att det blir sällan så finns det hur mkt som helst att prata om!

Tyvärr fick jag himla ont i magen av att åka bil och sitta så mkt men detär bättre nu. Lillis har haft världens gympapass nu på kvällen, det var väl skönt att kunna sträcka ut sig stackarn... :-)

Var faktiskt inatt och i morse orolig för lite rörelser igen men det verkar ju som att det är kvällstid det är mest aktivitet just nu. Typ varannan dag...
Det gäller att försöka lära sig mönstret bara! ;-)


Imorrn blir det nog en hemmadag tror jag. Jag skulle behöva ringa försäkringskassan, och det kan ju ta hela dagen har jag hört.
Nu är jag ännu hungrigare. Skit.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja detta med hungern! Jag är hungrig typ hela tiden, men blir även asmatt fort vilket är jobbigt för jag är fortfarande hungrig fast jag är mätt... skummt. =)

2013-04-11 @ 09:18:09
URL: http://litendole.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0