I väntan

Fick en skaplig sovmorgon till halv 8 i morse. Lovely!

Igår rymde jag hemifrån och käkade tacos med mina gravida vänner. Ja, alla är gravida. Galet! :-)
Kollade såklart på lets dance och helt rätt person åkte ut enligt mig.
Det blev många gäspningar där framåt 11 så då åkte jag hemåt och trött måste jag ha varit för jag har inte ens vart uppe och kissat inatt... Hihi

Nu ska vi snart bege oss ut nånstans för att grilla lite korv till lunch.
Blir kanske vid nån sjö.
Försöker bara få svar från slöfockarna i Emils släkt som inte går upp innan 11...

Resten av dagen blir nog lugn, bm sa ju att jag skulle ligga ner mkt och nu när maken är hemma får jag ju passa på! ;-€


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0