Lyckosam promenad!

Helt galet det som hände idag när jag gick en promenad med Atlas.
Vi var på väg hemåt och hade väl nån km kvar då stannar Atlas för att kissa. Samtidigt ser jag nånting i dikeskanten. Det är en bilnyckel . Och den ser precis ut som våran. När jag tar upp den ser jag att det är våran!
Den har varit borta sen mer än ett halvår tillbaka!
Funkade gjorde den oxå! :-)

Vad är oddsen på det ? Haha

Gick som ett fån och skratta för mig själv hela vägen hem.



Resten av dagen har flutit på lika bra. Fick fikagäster som hjälpte oss i trädgården och vi var ute flera timmar.
Nu har jag parkerat rumpan i soffan vilket känns underbart skönt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Haha ja ibland ska man ha tur ;)

2013-04-28 @ 18:31:22
URL: http://langtansfull.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilket flyt! :)

2013-04-29 @ 08:09:41
URL: http://senkommerstorken.blogg.se
Postat av: Lin

Haha, köp en triss!! :)

2013-04-30 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0