När och hur?!

Köpte ju hem hallonbladste från en hälsokost affär idag.
Men nu är jag lite kluven när jag ska börja med det. På nätet hittar jag svar från 32-35 veckor...
Och sen hur mkt man ska dricka, hittat massa olika svar där.
Jag frågade självklart i affären men hon hade mindre koll än jag kan jag lova!

Detta teet var bara 50% hallonblad och det finns oxå med 100%.
Så detta borde jag ju kunna börja tidigare med.
Satsar på v 33-34 och tar nån kopp om dagen för att sen öka till 2.

Om det nu hjälper nått vid förlossningen och efteråt är det ju värt det.
Kostade inte mkt heller.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har också läst att de rekommenderar det från olika veckor.. Vissa från 32 och vissa från 35.. Men som du säger, en kopp kan inte vara någon fara :)

2013-04-26 @ 09:48:55
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0