Nervös

Imorrn är det dags för läkarbesöket angående åderbråcket. Känner mig lite nervös inför det.
Men det ska bli skönt att ( förhoppningsvis ) få svar på lite frågor.
Som om det spelar nån roll vid förlossningen och så.
Kan ju vara bra att vara lite förberedd!

De jag pratat med har frågat om det är stort bråcket, men jag vet ju faktiskt inte.
Jag vet inte vad jag ska jämföra med lixom...
Man har ju inte sett så många om man säger så! ;-)

Sen är det andra träffen med föräldrafruppen oxå, kommer behöva smita därifrån till läkaren men det är bara en korridor bort.


Innan alltsammans ska jag luncha med A och J.
Bra dag hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tror jag också fått ett åderbråck :/ ett litet, men är svårt att avgöra om de är åderbråck eller bara en utstående ådra. Jajaj då får va vad det vill :P

Lycka till hos läkaren :)

Svar: Hoppas inte för din skull! Mitt gör så ont ibland. =( Men vi överlever nog ändå!
enmagetill.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0