Nu är det nära!

Fy tusan.
Nu tror jag snart bebis är på väg ut!
Har så ont överallt, mitt blygdben går snart av, är sjukt svullen "där nere", har sammandragningar och lätt mensvärk.
Och ischias nerven gör sig påmind i varje rörelse.

Och jag vet precis varför det känns så här idag.
För att jag gick på Marieberg igår och sen när jag kom hem så dammsög jag, och lagade mat och diskade...

Ska inte göra allt sånt på samma dag, men just där och då hade jag ju såklart inte ont!!

Det går över tills imorrn hoppas jag!
Det måste det. Jag ska ju vara på innebandycup hela dagen. Och sen är det avslutning på kvällen. Det är då jag ska använda kroppsfärgen. Hihi


Det som har vart bra idag är att lillis har hållit igång ganska mkt, även fast det kan kännas obehagligt ibland så blir man ju påmind om att det är en bebis i magen! Och då blir man ju glad! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0