Status

Efter inlägget igår svepte jag ett glas kall cola för att se om det kom nån reaktion och visst, det blev lite liv i luckan några minuter sen blev det lugnt igen.
Men det var skönt att känna igen lite pigga rörelser.

Nu på morgonen har den haft en kort vaken period , särskilt när jesper härjade ... :-)

Ska ta det lugnt idag och då är det ett bra tillfälle att registrera hur mkt den rör sig och hur den rör sig.
Är det segt resten av dagen så ringer jag.
Som Sussie skrev, den ska ju röra sig lika mkt fast det blir andra rörelser.

Så skönt med lite feedback från er alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Känner precis samma!!!! Liten rör sig ofta men har helt ändrat mönster. Förut sparka han hårt men nu känner jag honom bara böka eller ändra ställning men som sagt blir väl så vid den här tiden när de börjar bli trångt :)

Postat av: Sandra

Min lille rör sig annorlunda nu än tidigare. Jag känner fortfarande, men det är klart man blir fundersam ibland! Det hör till att oroa dig för det mesta :)

2013-04-07 @ 17:35:48
URL: http://senkommerstorken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0