V 29

V 29 nu då.
Tredje och sista trimestern. 8 månaden. Snart en milstolpe vid v 30 och snart 75% avklarat.
Skulle bebis få för sig att komma nu är set stora chanser att den klarar sig.
Börjar kännas bra det här! :-)

Jag måste försöka njuta ordentligt av magen nu sista veckorna, det kan ju faktiskt vara sista ggn jag är gravid!
Ska aldrig säga aldrig men det dröjer många år tills dess isåfall! ;-)


Lillis börjar fylla ut magen väl, tycker inte det synts mkt utanpå att den växer men det känns verkligen inuti.
Det kommer inte så många klockrena sparkar längre utan det buffas och trycks ut kroppsdelar här och där. Jag riktigt känner , och ser , när lillis sträcker ut sig.
Hicka gör den flera ggr om dagen, kan vara lite irriterande om man försöker koncentrera sig på annat. Hihi

Inga nya bristningar än, de gamla har blitt lite större bara. So far so good!
Vikten vet jag inte hur det ligger till med sen sista bm besöket.
Ska ju dit imorrn så då får vi se hur domen lyder.
Har faktiskt en våg men jag har bestämt mig för att inte väga mig hemma. Jag tror det bidrar till onödig stress...

Annars håller halsbrännan i sig och inatt kände jag t.o.m av den. Blä.
Glömmer att ta med mig novalucol överallt men hemma tar jag några om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0