Vänja sig vid smärta

Jag satt och tänkte förut att jag inte haft så ont av fogarna och av bråcket nu på ett tag.
Men sen tänkte jag efter lite extra.
Jag har ju ont varje kväll, mer eller mindre ,men jag har blivit så van nu så jag tänker inte på det lika mkt längre.
Sjukt att man kan komma till en sån gräns då smärtan är en del av sitt liv och man inte bryr sig om den knappt.

Idag har jag däremot lite mer ont så den är svår att bortse ifrån.
Hittar ingen bekväm ställning i soffan alls.
Har en känsla av att morgondagen oxå kommer bli smärtsam.
Ska på en liten shoppingtur på Marieberg. Ska köpa bebispresent, amningsbh och linne, kroppsfärg ( jajemän! ) och hallonbladste.

Men sen får jag vila i helgen. Nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0