8 veckor

Hela 8 veckor idag är vår fina tjej!Galet!
Nu har vi haft några jobbiga kvällar och nätter så jag hoppas det blir bättre snart.
Det var iofs helt ok inatt men hon har varit skrikig nu ikväll.
Självklart började hon skrika när jag var ute och gick. Maken ringde och efterlyste mig till och med.
Att det aldrig slår fel alltså! :-/
Blir väl att släpa med den där vagnen vid varenda promenad efter ikväll...

Imorrn ska jag åka och hämta hem crosstrainern hos min syster. Passar på att låta kusinerna leka en stund hade vi tänkt.
Sen vet jag inte vad resten av helgen bjuder på.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det sjukt att det redan gått 8 veckor? :O vart tar tiden vägen. Snart är de 18 år och dags o flytta ut ;)

2013-08-22 @ 21:55:00
URL: http://belovely.blogg.se
Postat av: Evelina

Vad fin hon är:)

Svar: Tackar! =)
enmagetill.blogg.se

2013-08-23 @ 18:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0