Avslaget

Tar upp ett mindre trevligt ämne och den som är kräkmagad bör sluta läsa nu.

Det här jäkla avslaget alltså!
Har nu under några veckor inte behövt haft nått skydd, visst har det kanske kommit nån liten flytning men väldigt lite.
Har senaste veckan ändå fått tillbaka vanliga vita flytningar och tänkt att Yes- skiten är över!
Men icke då, för idag kom det ljusröda slemmiga flytningar!
Wtf?!
Har lite mensvärk, kan det bara mensen?
De luktar inte illa om nån undrar.

Tänkte höra mig för om nån har vart med om samma?
Jag blir inte klok på det här i varje fall!


Så, nu kan ni börja läsa igen! ;-)


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag var med om samma och någon dag senare fick jag mens så det hette duga! Har nog aldrig haft en så riklig blödning och så lång tidigare, uscha!! Det var ju så skönt under gaviditeten att slippa just mensen haha

2013-08-10 @ 22:07:23
URL: http://langtansfull.blogg.se
Postat av: Anna

Samma här! Vanliga flytningar och vips så började jag få blod och slem igen som förövrigt har blivigt brunt nu, never ending story...

2013-08-10 @ 22:30:05
Postat av: Matilda

Man var glad när avslaget var över... Tog 1,5vecka och pang så hade jag en mens som hette duga! Den är inte över än... Jag bara önskar!

2013-08-12 @ 09:00:30
URL: http://linnmatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0