Dagis

Snart drar inskolningen på dagis igång. Ringde igår och fick tider. De lät väldigt trevliga i telefonen och jag har hört att där Jesper ska gå har de de bästa fröknarna.
Jag tror det kommer bli bra men jag börjar bli nervös. Trodde jag inte om mig själv...
Jag har ju dock knappt lämnat Jesper när han blivit ledsen. Tänk om han kommer gråta varje gång jag lämnar! Då blir det svårt även för mig.

Visst hade han kunnat vara hemma med mig men jag tror vi behöver det här båda två. Dessutom är det bara 15 h i veckan. Skönt med en mjukstart för honom innan jag sen börjat jobba igen. ( vilket jag inte vill tänka på ens! )

Så om två veckor ska vi ha dagisväskan packad och klar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0