Efter regn...

...kommer en bra natt. Äntligen.
Och varför?!
Jo, för att jag stod på mig och lät henne sova i spjälsängen hela natten.
Pausade vid kl 1 för amning och sen knorrade hon ett tag men vi somnade till slut och hon sov till kl 6!
Både hon och jag sover bättre isär helt klart!
Men efter amningen vid 6 fick hon allt mysa hos mamma i sängen. Man klarar ju inte hur mkt som helst....!

Vi har hunnit med frukost, total nedbajsning vilket ledde till ett bad för tjejen, och påklädning för alla utom mig.
Nu ska vi snart fara mot de mörka tivedsskogarna.


Kan oxå tillägga att om lilla damen inte har lust att ligga på mage så fixar hon det själv numera!
Trodde hon bara tippade över av obalans men nejdå, hon gör det med flit!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0