Inget stoppar mig nu...

Attans att jag tog hem den där crosstrainern , nu har jag ju ingen ursäkt till att inte träna... ;-)
Fast idag när vädret är så fint ska jag ut på långpromenad istället. Och det passar bra att Isabelle sover i vagnen samtidigt.
Väntar bara på att maken klipper klart gräset så jag kan gå ut.

Idag har vi bara slösat pengar. Eller slösat och slösat, vi har handlat mat.
Det går ju åt sånt tydligen i det här huset. Fattar inte hur mkt man handlar hem egentligen?!
Vi tog en sväng på dollar store oxå, första ggn jag är där. Men jag blev besviken faktiskt. De hade inte alls så roliga saker som jag hoppats på.
Trots det så fick vi ju med grejer därifrån oxå.... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0