Jädra ormar

Var ute med Atlas i skogen och när vi var på väg hem hoppade han plötsligt till och jag får se en orm slingra iväg.
Jag såg aldrig om han blev biten eller vad det var för orm så jag försökte hitta den men det gick inte.
Ringde maken och frågade vad jag skulle göra och hunden ska ju helst inte röra sig om den blitt biten så han hämta oss.
Vi såg aldrig nått bett och Atlas verkar ok. Det har inte svullnat nånstans så jag tror han klarade sig.
Håller koll på honom fortfarande ifall det skulle komma, då får vi dra till Kumla med honom.

Jag kollar jämnt efter ormar när vi är ute och går just för att han inte ska bli biten, och just då jag går i egna tankar är det en jäkel där! Synd jag inte såg den för då hade den dött det lovar jag!

Nu gick det förhoppningsvis bra som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0