Jollyroom

Hade ju beställt bilstol och matstol till Jesper för ca 2 veckor sen. Redan dagen efter var mina saker skickade. Sen dess har vi väntat och väntat på paketet men inget har dykt upp. Så idag började jag forska i saken. Det visa sig att posten tappat bort mitt paket, som dessutom var två paket.
Men jag såg att det var jollyroom som gjort fel då de skrivit fel adress!
Så jag ringde, sen fick jag maila, sen ringde de upp mig och sa att jag skulle lägga om ordern.
Det försökte jag med men då är matstolen slut!!!!
Skapligt lack jag blev.
För det första kunde väl dom ha lagt om ordern när jag ändå pratade med henne. Muppar!
Tur bilstolen fanns för det är den som var viktigast.
Det jag beställde var reagrejer så därför var stolen slut. Grrrr!

Får se om det dyker upp nån stol så småningom! Eller så försvinner väl denna order oxå.
Just my luck.



Tack för tipset om proppar Sussie btw!
Alltid bra med tips! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0