Ny bekantskap

Idag har vart en riktigt bra dag!
Vaknade efter 8 nån gång och det är inte vanligt. (Men det tackar jag för då natten var piss. )
Bestämde mig för att ta och fråga nya grannen om hon ville fika så vi gick över till dom en sväng. De har 2 barn som är ett år äldre än mina, oxå en kille och en tjej.
Hade en trevlig fikastund medans Jesper var helt uppslukad av pojkens traktorer. :-)
Alltid kul att ha nån på nära håll att kunna umgås med. Det är ju roligt om barnen blir bra lekkamrater oxå!

Sen har dagen fortsatt bra. Barnen sov bra och har varit snälla.
Drog och handlade och lagade lite käk.
Avslutade med en promenad.
Glad att jag kom ihåg regnskyddet till vagnen för vi gick rakt in i en skur. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0