Tacka knipövningarna!

Haha
Var ute och gick nyss med Atlas och barnvagnen. Helt plötsligt står det en älg vid sidan av vägen. Som tur är ser inte den oss och Atlas ser inte den. Jag skyndar mig förbi och försöker få Atlas att inte upptäcka den vilket lyckas.
Fick ett litet dilemma sen.
Jag behövde ju gå samma väg tillbaka och risken var ju ganska stor att vi skulle möta älgen igen. Ringde malen och hörde vad han tyckte. ( Atlas är jakthund och blir ganska crazy när det vankas jakt...) Antingen skulle han hämta mig eller så fick vi chansa och gå tillbaka.
Vi chansade. Turen var på vår sida och älgen var borta.

Men när jag kunde pusta ut kom nästa pers, då känner jag hur jäkla pinknödig jag är. Funderar på att hoppa in i skogen men har ju vagn och allt.
Till råga på det så får jag så ont i magen så jag fick knipa där bak med. Haha
Visste inte om jag skulle klara mig hem faktiskt. Så illa var det!
Så där så det kom svettpärlor i pannan.

Hela resterande 2 km fick jag gå där och knipa både här och där tills jag var helt svettig.
Väl hemma gick magontet såklart över och jag fick äntligen kissa. :-)

Det ända positiva med denna promenaden är att jag vet att mina knipövningar gjort verkan!
Inte en droppe kom det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0