Vad vill jag bli?!

Jag och Johanna pratade om jobb och framtid igår, vilket i efterhand blivit lite jobbigt. ( ha ha )
Kom fram till att jag inte ens kan svara på vad mitt drömyrke är!
Jag vet vad jag skulle kunna tänka mig och det är barnmorska. Men jag vill verkligen vara säker för det blir minst 5 års plugg.
En annan utbildning jag såg igår är tandsköterska...
Vore det nått tro?!

Så mycket funderingar när man går hemma och trampar. Jag trivs ju bra med mitt vanliga jobb, och med arbetskamraterna. Det känns ju jättedumt att gå ifrån ett jobb som ändå kännts bra och som jag kan för nått osäkert.

Som tur är blir man aldrig för gammal för att utbilda sig! :-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du ska ju bli polis :-)

2013-08-30 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0