5:2

Håller ju fortfarande på med 5:2 . Är inne på min fjärde vecka nu. Kan faktist inte säga att jag gått ner nått direkt. Kanske ett kg. Det diffar otroligt mkt beroende på när jag väger mig. 
Väger mig varje måndag morgon så vi får se då vad domen är efter 4 veckor. 
Har ju inte så många kg att gå ner så det går ju inte snabbt för mig. 

De dagar jag äter som vanligt är precis som förut. Det är inte så att jag tar nått extra för att jag fastat dagen innan tex. ( som många tror att man gör) 
Jag tänker snarare mer på vad jag äter dom dagarna oxå. Men äter nån bulle då och då det erkänner jag...;-) 
Tycker inte själva fastedagarna är jättejobbiga heller. Det går upp och ner under dagarna och kvällarna är nog värst för man vill gärna äta på nått framför TVn men det går över med vatten eller te. Så än så länge så funkar detta även om jag inte rasar i vikt. Fast det gör jag nog inte heller. 



Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag äter omelett när jag fastar. En till lunch och en till middag, den tillsammans med en massa sallad. Och det håller mig mätt och belåten hela dagen :)

Svar: Hur gör du omeletten?
enmagetill.blogg.se

2013-12-04 @ 21:43:51
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0