December

Då var vi inne i december. Vi börjar denna månad med förkylning. Inte ok! 
Fast bättre att börja månaden med en än att sluta med en kanske! 

Gårdagen spenderade jag med mina vänner på vårt årliga pysselkalas. Det gjordes allt möjligt. Tessi gjorde krans, Emma stickade sockor, Frida sydde några filtfigurer , och jag jag målade träbokstäver. Längre kom jag aldrig... ;-) 
Det var trevligt som alltid med massa gott att mumsa på och massa prat. 
Betydligt lugnare än våra tidigare pysselkvällar då ingen hade barn.Haha 
Då var det inte saftglögg i glasen om vi säger så! 


För övrigt så sov Isabelle det bästa nånsin inatt! Fick mat vid 8 och vaknade först kl 2. Då fick hon amma för jag hade en del mjölk, sen vakna hon 5 igen. 
MEN såklart så har Jesper varit vaken. Han var jätteledsen och vägrade sova i sin säng så han fick lägga sig i min. Tillslut somnade han där men låg och snurrade och sparkade runt. Vet inte varför han var ledsen men han sa till Emil att han hade ont i örat. Jag märkte aldrig av nått mera ont och imorse var han glad och pigg så han fick åka till dagis. Rädd att det var öroniflamation men då borde han ha haft mer ont. 

Isabelles nya sovvanor tackar jag för i varjefall! ;-) 




Kommentarer
Postat av: Frida

Mysigt va det!! :) Kram

2013-12-02 @ 19:44:29
URL: http://ivantanpajulen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0