Den där magen!

Måste bli av med den där lilla bulan jag har kvar på magen. Störande att det ska puta ut just där! 
Efter alla helger är över börjar hårdträningen. Ska göra ett schema att gå efter här hemma så övningarna blir gjorda. Innebandyn har uppehåll några veckor nu så jag måste se till att gå extra promenader nu och kanske ta ett löppass när maken ändå är hemma. Då kan jag springa när det är ljust. :-) 

Kör fortfarande 5:2. Blir lite trixigt nu med alla storhelger så jag får planera ut vilka dagar som passar som fastedagar. Kommer nog fuskas en del om man ska bort och så men är det jul så är det!!! :-) 


Imorrn ska vi fira jul med mina kusiner och faster. Blir julsmörgås ,god efterrätt, vin och tv-spel. Och såklart julklappslottning. 
Jesper ska sova hos farmor och Isabelle hämtar vi på vägen hem så vi blir halvt barnfria imorrnkväll. 
Skoj ska det bli! :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0