Ett ärligt försök

Nu gäller det! 
Ett försök till att få Isabelle att sova hela natten i spjälsängen. För inatt finns ingen plats bredvid mig för Sandra sover över i "makens" säng. Haha 
Och värre blev det nu när Atlas precis hoppade upp i sängen... 
Får se om hon sover längre nu oxå, vore ju gött med några timmars sammanhängande sömn för omcäxlingsskull. 

Imorrn drar Sandra och jag till Marieberg på julklappsjakt. Jag måste verkligen bli klar imorrn. Orkar inte åka närmre jul i all stress. Men jag tror det kan räcka med morgondagen. 
Vi tar med oss bellabus men Jesper får farmor hämta på dagis. Det blir första ggn! Hoppas det går bra. 

Nu sängen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0