Ett onödigt måste

Alldeles nyss färgat håret . Har alltså inte färgat/tonat det sen flera månader innan den lilla föddes. Att jag har dragit ut på det. Men nu är det gjort och vi får väl se imorrn hur fläckigt det blev... :-) 

Tänkte det var dags att ta tag i mig själv nu när jag ser ut som mig själv igen. Har tom haft på mig jeans hemma i 2 dagar. Mest för att jag kom i dom . Haha Så nöjd! Har inte haft dom på år. 
Annars är klädkoden mysbrallor här hemma. 
Nej men det kan ju vara kul att se lite fräsch ut nån gång när maken kommer hem. Fast det får ju inte bli en vana. Han kan ju bli bortskämd! 

Ännu en fastedag avklarad. Gick riktigt bra idag. Kroppen har vant sig. Märkligt! Som att den redan visste imorse att det inte blir nån frukost. 
Vågen stod på 58,5 kg idag. Häromdagen på 57,8. Blir förbryllad. Finns ingen logik. Men men. Byxorna kommer jag ju i numera. Det var det som var målet. Nu ska vi komma på ett sätt att hålla en jämn nivå... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0