Famnen full

Inatt var famnen och sängen full med barn. Den lilla vägrade somna i spjälsängen så fick ligga hos mig. Sen när vi väl somnat vaknade den stora och fick komma till min säng oxå. Men ungen somnade ju aldrig! Tror vi låg i över två timmar vakna. Drygt! 
Vet inte varför han var vaken för han var inte varm, inte ledsen eller nått. Helgen har iofs vart lite jobbig med sena kvällar för honom. 
Så idag är han hemma. Han sover redan lunch , så hoppas vi återställer sömnen något. När han vaknat blir det snabblunch och sen åker vi till mamma och bakar pepparkakor. Jag ska försöka smita därifrån så jag kan åka och handla själv! :-) 





Kommentarer
Postat av: Lin

Härlig bild! :)

2013-12-16 @ 12:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0