Fullt ös!

Fullt ös som vanligt på helgen! 
Både skönt och inte. Ibland vill man bara bara hemma och mysa. 
I fredags kväll var grannarna här på lite mat. Det var trevligt , så skönt att veta att man har bra grannar! 
Maten vi bjöd på blev helt ok för en gångs skull. Jag är ju inte hundra på att laga mat. Haha 

Igår hade vi match hemma mot lillån. Förlora med 10-2. Men de är mkt bättre än oss, fast vi gav dom motstånd ändå. Det var en riktigt rolig match att spela. Alla var glada på plan och inget tjafs. Jag är halvnöjd med min insats. Fasen om man kunde lyckas peta in nått mål nån gång!!! 
På kvällen var vi på julshow i lerbäck med makens jobb. Supergod mat och bra underhållning. Kul kväll trots att jag var så trött. 

Och idag åkte jag till mamma med barnen . Satt där och väntade på att det skulle sluta spöregna så jag kunde gå ut i skogen och kolla efter nån älg. Såg dock inte till nån sen när jag gick ut. Men det var skönt med frisk luft en stund. Försökte kolla efter en lämplig gram oxå men det är ju inte lätt det heller! :-) 

Nu sover ungarna och maken och jag har tagit varsin soffa. Här blir vi nog kvar en stund. Det kommer inte lyftas många fingrar resten av dagen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0