Julklappar klara!

Blev en redig shoppingtur igår med syster Sandra. Vi åkte tidigt så vi var där när det öppnade. Var ganska snabbt klara med affärerna och käkade golunch innan vi tog oss an affärerna utanför köpcentret. 
Trodde vi skulle bli sena hem och hade därför bett svärmor hämta Jesper från dagis och tänkt att han skulle vara där en stund men vi kom hem vid 2 redan. Och ändå är jag i stort sett klar med alla klappar! Det känns skönt! Orkar inte åka in nått mer innan jul bland alla stressade människor. 

Skulle även hämta ut våra biljetter till melissa horn när vi ändå var vid en ATG ombud. Då säger kvinnan i kassan att de inte lämnar ut biljetter längre. Va?! Jag förklarade att jag valt att hämta ut hos ATG så det var ju konstigt men hon fortsatte säga att det inte gick. 
Fick gå ifrån kön och kollade snabbt upp det. Jag hade ju rätt... 
Gick dit på nytt och sa att det visst skulle gå och då började hon knappa på maskinen och till slut, efter några om och men, fick jag våra biljetter! 
Hon sa att det var bra jag stod på mig och att hon lärt sig nått nytt... Haha 


Hur som helst, fick med mig lite nytt till mig själv oxå. Ett par zebraleggings, inhandlade på hms barnavdelning, och en svart stickad tröja. Maken fick tom en tröja! ;-) 

Sandra sov över och idag har vi bakat lussebullar. De blev riktigt goda faktist. Tog ICAs recept med kesella i. Nu frös jag ner de flesta bullarna så man har till fikasugna gäster framöver. Annars är risken stor att man går och tjuväter... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0