Lite bakis

Blev nog ett glas vin för mkt igår. Eller två. Men det var en riktigt rolig kväll. Länge sen jag skrattade så mkt. Vi har alltid kul ihop med min faster och kusiner. Detta år spelade vi ett nytt spel som gick ut på att man läste ett påstående och så skulle alla peka på den personen det passa bäst in på. Mkt roligt spel! Men kan vara lite jobbigt att spela med släkten i vissa av frågorna... 

Åkte hemåt alldeles för tidigt( 12 ) för att hämta upp Isabelle. Jesper sov kvar hos farmor. Så här i efterhand åkte vi hem i precis rätt tidpunkt... Haha Det känns så idag i varje fall.... Lätt bakis. 

Nu sitter jag hos svärmor helt själv. Hon är ute och söver Jesper och Isabelle sover oxå. Maken är och letar en gran som jag vill klä ikväll helst. 
Kommer inte hända så mkt mera är jag ganska säker på. :-) 


Funderar starkt på att ta bort fb nu. Blir så sjukt irriterad på folk och orkar verkligen inte med vissa som bara kräver uppmärksamhet om och om igen. Det tar för mkt energi av mig. 
Jag visar att jag bryr mig till de som faktiskt behöver det och kan då skriva en rad.  Att sitta och skicka hjärtan i tid och otid är lite för lätt kan jag tycka. 
Bara en tanke. Tycker annars det är kul när det skrivs roliga saker på fb som man får ta del av, men det händer så sällan. Använder mig mer av instagram ändå . 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0